بانر

كلمات اغنية اعلان موبينيل افتح بيبان قلبك واعرفنى

كلمات اغنية افتح بيبان قلبك واعرفنى
اغنية اعلان موبينيل

افتح بيبان قلبك واعرفنى انا انسان زيك

افتح بيبان بكرة مفيش فرق بين حلمى 


وحلمك انت


انا من زمان جمبك بعيش معرفش لية 

معرفتنيش


القرب منا يفرق كتير طول ما احنا فينا

لبعض خير


نوصل حبال الود نقرب حبة هنعرف قيمة 

بعض

افتح بيبان قلبك واعرفنى انا انسان زيك

انت


افتح بيبان بكرة مفيش فرق بين حلمى

وحلمك انت


تشوفة يبان علية تكشر شكلة يخوفك وخوفك 

منة


يكتفك تبقى عايز تهرب بعيد


وبعد ما تعرفة يطلع طيب وابن ناس جدع 

واصيل


مليان حماس تقول كسبت صاحب جديد


ياليلى ياليلى ياليل نشوف الناس ياناس

ونحكم على الى باين منهم لكن ما بنشوفش 

اللى باين مننا للناس


ناس معاشرها عمرك بطولة نسالها عنك 

يقولو يوماتى اعد فى حالة

منعرفهوش ناس ولا حد بيحس بيها عنيك 

بتيجى فى عنيها لكن اللى


جواها دايما ما بنشوفهوش جايلك اتكلم 

معاك قلى بتفكر فى اية


يمكن الحل يبقى عندى وانت بتدور علية

تعالى نعرف عايزين اية


 افتح بيبان قلبك واعرفنى انا انسان زيك

انت

 افتح بيبان بكرة مفيش فرق بين حلمى

وحلمك انت



هنفضل محتاجين لبعض عشان نلقى الطريق



اكيد هنحس ما بينا شىء يقرب اى فراق وبعد



عمر زمان ما كان بيدخل بينا غريب عشان



فلان دايما عارف فلان عشرة وخلاص



افتح بيبان قلبك واعرفنى



انا انسان زيك انت



افتح بيان بكرة مفيش فرق



بين حلمى وحلمك انت



كدة كدة احلامنا ادام عنينا والفرصة



لسة فى ايدينا



انا مش لوحدى فى الدنيا كل اللى جى جاى



لينا مع بعض




افتح بيبان قلبك واعرفنى



انا انسان زيك انت



افتح بيان بكرة مفيش فرق



بين حلمى وحلمك انت